|
1392/2/10 سهشنبه
شرح وظایف اداره منابع انسانی و پشتیبانی
-ساماندهی و برگزاری دوره های آموزشی آموزش ضمن خدمت کارکنان اداره کل به صورت مستقل یا با همکاری مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان سازمان
- اجراي قوانين، مقررات استخدامي و انجام امور پرسنلي ازقبيل: استخدام، مرخصي ها، ارتقاء، انتصاب (تا سقف مجاز)، انتقال (تا سقف مجاز)، بازنشستگي و تهيه و صدور احكام مربوطه و عقد يا تمديد يا تجديد قراردادهاي استخدامي، خريد خدمت و ساير امور تفويضي از سازمان
- اجراي احكام قطعي هياتهاي رسيدگي به تخلفات اداري، ديوان عدالت اداري و دادگاههاي عمومي و تهيه و صدور احكام كارگزيني مربوطه
- ايجاد بانك اطلاعات پرسنلي با هدف جمع آوري، طبقه بندي، تقسيم و جاري نگهداشتن اطلاعات مربوطه به نيازهاي استخدامي واحدها و تهيه انواع آمارهاي پرسنلي برحسب گروه، شغل، تحصيلات، سن، جنسيت و ... و انجام بررسيهاي آماري مربوطه و ارائه گزارش ادواري به مراجع ذيصلاح
- صدور معرفي نامه يا گواهي اشتغال و گواهي حقوق كاركنان
- انجام امور مربوط به حضور و غياب كاركنان ادارهكل و تهيه دستورالعمل اجرائي و نحوه انجام حضور و غياب با رعايت مقررات مربوطه
- اداره امور دبيرخانه، ثبت و صدور، توزيع، تكثير و ارسال مكاتبات و انجام امور نامهرساني خارج از ادارهكل با استفاده از امكانات پستي
- اداره امور بايگاني راكد و اجراي مقررات مربوط به امحای اوراق و مكاتبات اداري زائد و تنظيم و اجراي شيوههاي مؤثر بايگاني در واحدهاي ادارهكل
- انجام اقدامات لازم در خصوص امور مربوط به تعاونی، بیمه، امور رفاهی کارکنان ادارهکل
- انجام اقدامات لازم در خصوص اجرای مفاد طرح طبقه بندی مشاغل به منظور آگاهی از شرایط احراز کارکنان ادارهکل و حصول صحت طبقههای شغلی مستخدم شاغل و مشمول بازنشستگی و وظیفه قانون مدیریت خدمات کشوری
-انجام امور بازنشستگی، بازخریدی، از کار افتادگی و ... کارکنان ادارهکل و مطالعه و بررسی قوانین و مقررات مربوط به امور بازنشستگی و مشترکین صندوقهای بازنشستگی کارکنان متبوع
|
|